1. Łatwe, automatyczne wypisy – wystarczy, że w treść maila wstawisz znacznik „Wstaw link do wypisu z listy” i link zostanie automatycznie dodany. Wypisy są automatycznie przetwarzane, co zapobiega ponownej wysyłce do wypisanego subskrybenta.

  2. Treść maila w zależności od cech odbiorcy – tagi treści dynamicznych, wstawiane do maila, pozwalają personalizować bloki tekstu w Twoich kampaniach mailingowych, opartych na wartościach jednego lub wielu niestandardowych pól. Np. jeśli hobby Twojego subskrybenta jest golf, możesz wstawić do maila np. zdjęcie piłki golfowej.

  3. Wgrywanie i wysyłka załączników (maksymalna wielkość do 300 kb).

  4. Obrazy wstawione do treści e-maila – w trakcie wysyłania kampanii mailingowej masz możliwość wstawić obrazy bezpośrednio do treści maila, a więc będą mogły być oglądane przez odbiorcę bez połączenia internetowego.

  5. Wysyłka do wielu list za jednym razem – łatwo wyślij jedną kampanię mailingową do wielu list. Powtarzające się na nich e-maile zostaną usunięte przed wysyłką tak, by odbiorcy nie otrzymali zduplikowanych maili.

  6. Wybór terminu wysyłki – masz możliwość wyboru, czy chcesz wysłać kampanię od razu, czy zaplanować ją na konkretny dzień i godzinę.

  7. HTML, tekst lub obydwa formaty – dzięki edytorowi możesz tworzyć kampanie w HTML, jak i w formacie tekstowym. Dzięki funkcji wysyłki wieloczęściowej (multipart) program pocztowy odbiorcy zadecyduje, którą wersję lepiej wyświetlić.

  8. Podgląd skrzynki odbiorczej – dla maksymalizacji efektywności Twoich maili jest ważne, by wyglądały tak samo w różnych klientach poczty, co nie zawsze jest łatwe. SR24 posiada narzędzie do sprawdzenia zgodności e-maila w popularnych klientach poczty (Outlook, Gmail, Yahoo, Hotmail itp.) Narzędzie to wskaże jednocześnie, co wymaga poprawy, by zwiększyć kompatybilność z danym programem.

  9. Automatyczna obsługa maili odbitych – odrzucone e-maile są przetwarzane i usuwane z Twoich list kontaktowych. Możesz wyeksportować listę wszystkich odbitych e-maili, by zobaczyć szczegóły miękkich i twardych odbić.

  10. Pauzowanie i wznawianie wysyłki – na stronie „Przeglądaj kolejkę e-maili” możesz zobaczyć listę kampanii czekających na wysyłkę, a także kampanie w trakcie – możesz je wstrzymywać i wznawiać.